Filosoofia ja semiootika instituut
Selle valdkonna püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/28901
Sirvi
Sirvi Filosoofia ja semiootika instituut Autor "Anderson, Sven" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Kas õppimist toetav hindamine on õiglane? Deskriptiivne vaade õigluse tajumisele(Tartu Ülikool, 2015) Anderson, Sven; Simm, Kadri, juhendaja; Mumm, Kristi, juhendaja; Tartu Ülikool. Filosoofiateaduskond; Tartu Ülikool. Filosoofia osakond; Tartu Ülikool. Filosoofia ja semiootika instituutKäesoleva bakalaureuse töö kontekstis uurin väga kitsalt piiritletult õppimist toetavat hindamist õigluse (inglise keeles: justice) haridusfilosoofia raames. Õppimist toetav hindamine on mitmetähenduslik sõna. Eesti keeles on õppimist toetava hindamise sünonüümideks veel õpilaslähedane hindamine, klassiruumi/klassikeskkonnahindamine, koolihindamine, sisehindamine. Sisuliselt tähendab õppimist toetav hindamine lühidalt, et hindeid pannakse, et aidata õpilastel jõuda paremini eduka õpitulemuseni. Õppimist toetava hindamise teoorias põhinen enamasti Black ja Wiliam`i kirjutatule. Õiglase hindamise temaatikat ei ole käesoleva töö autori kohaselt varem põhjalikult uuritud. Sellest tulenevalt ei ole võimalik leida laiapõhist temaatilist kirjandust. Õppimist toetav hindamine on Eestis ja maailmas väga levinud ning palju poolehoidu leidnud suund (Jürimäe, et al., 2014). Sellele vaatamata leitakse, et õppimist toetav hindamine ei ole parim lahendus paremate õpitulemuste saavutamiseks (Dunn & Mulvenon, 2009).