Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10062/82674
Browse
Browsing Kunstide ja tehnoloogia õpetaja magistritööd. Teacher of Arts and Technology master's theses by Author "Altpere, Keret, juhendaja"
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item Gümnaasiumi valikaine "Loovpärand ja disain" väljatöötamine ja selle aktuaalsus teiste koolide sarnaste valikainete näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2023) Kroonmäe, Karmen; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaKäesoleva magistritöö eesmärk oli välja töötada Antsla Gümnaasiumile valikaine "Loovpärand ja disain" ning veenduda selle aktuaalsuses teiste koolide näitel. Eesmärgini jõudmiseks püstitati neli uurimisküsimust: 1. Millised valikained on Eesti gümnaasiumides 2022/2023 õppeaastal, mis on seotud pärandi, loovuse ja disainiga ning PRÕK ainevaldkonnaga “Tehnoloogia”? 2. Kas 2022/2023 õppeaastal on Eestis gümnaasiume, kus juba õpetatakse valikainet, milles on ühendatud loovus, pärand ja disain? 3. Kas ekspertide hinnangul on Antsla Gümnaasiumil loodava valikaine järele vajadus? 4. Millised on loodud valikaine tugevused ja nõrkused ekspertide hinnangul?Item Koolieelses lasteasutuses 5-7 aastastele lastele õpetatavad tehnilised oskused kunsti õpetamisel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2022) Laur, Kerli; Viirpalu, Piret, juhendaja; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaUurimistöö eesmärgiks on välja selgitada, kui mitmekesised on õpetatavad tehnilised oskused, kasutatavad vahendid ja õpetatavad töövõtted kunsti õpetamisel 5–7-aastastele lastele. Uurimus viidi läbi Google Formsi keskkonnas loodud küsimustiku abil. Küsimustiku täitis 34 Tartumaa munitsipaallasteaia õpetajatItem Lõimingut, probleemi-, projekti- ja disainipõhist õpet hõlmav valikaine "etikett ja head kombed"(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Vilbu, Karoli; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Metoodilise juhendi loomine kultuuripärandi käsitlemiseks käsitöö tunnis projektõppena lähtuvalt nüüdisaegsest õpikäsitusest(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Larionov, Triinu; Raud, Inna, juhendaja; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe research problem of this thesis is the lack of adequate instructional materials for teachers of crafts for the treatment of cultural heritage, the implementation of which would appeal to today's students. The aim of the thesis is to create a methodological guide for teachers of crafts for project-based learning of cultural heritage based on the modern learning approach and the national curriculum, taking into account the feedback of students and expert teachers. To achieve the aim of the thesis, previous studies on cultural heritage, the importance of cultural heritage in the development of pupils and in the craft curriculum, as well as the characteristics of a modern learning approach in project-based learning were considered. In order to achieve the objective, a methodological guide for project-based learning on cultural heritage in the crafts classroom was developed and tested in an action research project.Item Nutiseadmete kasutamine III kooliastme kunstiõpetuse õuesõppe tunnis(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Pevgonen, Anneli; Vallikivi, Mari, juhendaja; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Õpetajate arusaam projektõppest ja selle rakendamine Eesti põhikoolides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Viilup, Kertu; Altpere, Keret, juhendaja; Remmik, Marvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetajaThe master's thesis provides an overview of contemporary contsept of learning, the basic statmements of project-based learning, and the teacher's role in implementing project-based learning in school. The aim of the research was to determine teachers' understanding of project-based learning as one of the active learning methods and how much and in what ways teachers use it in schools. It also aimed to investigate factors that promote or hinder the use of project-based learning. The study revealed that teachers' understandings of project-based learning varied, but generally, project-based learning was seen as an active endeavor by students, involving various activities and requiring the application of various competencies, with a specific practical outcome. As a result of the study, it can be said that project-based learning is rarely used in schools, and the main inhibiting factor in its implementation is cited as a heavy workload and resulting lack of timeItem Õppematerjalid nutikate tekstiilide ja e-tekstiilide kasutamiseks käsitöötundides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Toomast, Laura; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Projektõppe rakendamine kunstiõpetuse tundides Tartu linna põhikoolide näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021) Mark, Katrin; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Sootundlikud õppemeetodid kunstiõpetuse II ja III kooliastme ainetundides(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2019) Vaaderpall, Mari; Altpere, Keret, juhendaja; Viirpalu, Piret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondItem Veebipõhine projektõppe juhendmaterjal õpetajale II kooliastmes käsitöö õpetamiseks: pärandtehnoloogilised töövõtted ja taaskasutusmaterjalid tekstiilse mänguasja valmistamise näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Leht, Kaja; Kütt, Christi, juhendaja; Altpere, Keret, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kultuurhariduse osakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond