Browsing by Author "Grahv, Agda, juhendaja"
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item Adavere Vaba Aja Keskuse huvitegevuse korraldamine ja juhendamine(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2022) Mattis, Kätlin; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Draamaringi tegevuse kavandamine ja juhendamine(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Hantson, Grete; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Eesti-Ukraina noorte seikluslaagri korraldamine 2022. aastal(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Ant, Riine; Eek, Antonina; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusSeoses Venemaa sõjategevuse algusega 24. veebruaril 2022. aastal on Eestisse saabunud hulgaliselt sõjapõgenikke, neist pea pooled on lapsed ja noored. Eesti riigi prioriteediks on sõjapõgenike edukas lõiming ühiskonda, et tagada nende toimetulek. Noorte puhul peeti oluliseks haridustee jätkamist Eesti koolides, mis tingis vajaduse kiirekse keeleõppeks ning selleks töötati välja meede, mis võimaldas korraldada keele- ja lõimumislaagreid. Lähtudes probleemist, et sõjapõgenikest Ukraina noored ei oska eesti keelt ja ei ole Eesti ühiskonda lõimunud, otsustasime korraldada lõimumislaagri, mis toetab keeleõpet ja integratsiooni.Item Emakeelenädala tähistamine Tartu Raatuse Koolis: eesti keele mitmekesisuse tutvustamine õpilastele(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Ostrat, Aveli; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem "Kiusamisest vabaks!” programmi seos eelkooliealiste laste suulise eneseväljendusega õpetajate hinnangul kahe Pärnumaa lasteaia näitel(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2022) Lember, Anu; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Põhikooli õpilaste hinnangud seksuaalharidusele ühe kooli näitel(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Solom, Sirli; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Praktiline väärtuskasvatuse tööraamat klassijuhatajale(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Poopuu, Grete; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusThe aim of this creative-practical final thesis was to create a practical value education workbook based on character education to increase class teachers’ awareness of themselves as character educators and to direct them to analyze their role in it.Item Protsessdraama kavandamine ja läbiviimine noortele vanuses 13 kuni 16 eluaastat(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Milovanova, Inna; Nielsen, Katrin, juhendaja; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Täiskasvanud õppija enesearengu võimalused grupiprotsessides eesti keele ja kultuuri klubide näitel(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2022) Teetlok, Linda Emilie; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusItem Tööturule sisenemiseks ettevalmistava valikkursuse planeerimine ja rakendamine gümnaasiuminoortele(TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Linde, Getter; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevusRiikliku õppekava järgi on gümnaasiumil kohustus õpilasi teavitada edasiõppimisvõimalustest, anda teadmisi tööturust ja selle hetkeolukorrast ning pakkuda võimalust karjääriteenusteks ja nõustamiseks. Valikõppeainena on gümnaasiumitel võimalus läbi viia karjääriõpetuse ainet, kuid et valikainete süsteem ei eelda kõikide õpilaste jõudmist karjääriõppesse, ei pruugi koolilõpetajatel edukale tööturule sisenemiseks piisavalt teadmisi olla. Probleemile lahenduse leidmiseks otsustasin omapoolse panuse anda tuginedes õpingutele ülikoolis kavandada ja läbi viia gümnaasiumiõpilastele ettevalmistav kursus tööturule sisenemiseks, mis on minu loov-praktilise lõputöö eesmärk. Kursuse sisuks oli elulookirjelduse (CV) koostamine, motivatsiooni- ja kaaskirja kirjutamine ning töövestluseks valmistumine