Browsing by Author "Hiiemaa, Karin"
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Aafrika retseptsioon eestikeelses trükisõnas (kuni 1917)(2006) Hiiemaa, Karin; Medijainen, Eero, juhendajaItem Inimene, ühiskond, kultuur. II, Keskaeg ja varauusaeg : XI klassi ajalooõpik [Helisalvestis](2005) Aleksejev, Tiit; Hiiemaa, Karin; Kala, TiinaItem Inimene, ühiskond, kultuur. III, Uusaeg : XI klassi ajalooõpik [Helisalvestis](2001) Hiiemaa, Karin; Klaassen, Olaf-Mihkel; Piirimäe, HelmutItem Oscar Thal ja tema "Kirjad Aafrikast"(Tartu Riiklik Ülikool, 1987) Hiiemaa, Karin; Klaassen, Olaf-Mihkel, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Ajaloo ja arheoloogia instituutItem Võõra kuvand Eesti ajaloos trükisõna ja meedia näitel(Tartu Ülikool, 2009-11-10T13:26:35Z) Hiiemaa, Karin; Raudsepp, AnuLähiajaloo, ajaloo-ja ühiskonnaõpetuse õpetajakoolituse magistriõppe kursus, 2 AP, arvestus; toimub kevadsemestriti Üldeesmärgid: - Selgitada stereotüüpide tähendust, ajaloolist kujunemist ja arengut; - Selgitada stereotüüpide mõju ajaloo näitel inimeste väärtushinnangutele ja käitumisele. Õpieesmärgid: - Kujundada oskusi kirjanduses (sh õppekirjanduses) ja meedias levinud stereotüüpe ära tunda ja tõlgendada; - Kujundada tolerantsi ja sallivust teisesuse suhtes. Sisu kirjeldus: Sisu kirjeldus eesti keeles Antud kursuse raames keskendutakse võõra-kuvandile eestlaste maailmapildis, käsitledes ka võõra-kuvandi konstrueerimist ideoloogia ja propaganda poolt. Samas ei piirduta vaid Eesti temaatikaga, vaid püütakse läbi üldistavate ülesannete võrdleva meetodi kaudu leida üldisemaid vastuseid teisesuse fenomenile ajaloos. Kursuses pööratakse tõsisemat tähelepanu ka teoreetilistele küsimustele ja analüüsitakse laiemalt teiste kultuuride kohta levinud müütide ning stereotüüpide kujunemisprotsesse, põhjuseid ja funktsioone ühiskonnas. Muuhulgas analüüsitakse kursuse käigus, kuidas on mõjutanud Eesti ühiskonnas toimunud muutused ja kriisid teisesuse kohta käivate stereotüüpide ning müütide kujunemist ja transformatsioone.