Browsing by Author "Jukk, Hannes"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Matemaatika tasemetöö tulemuste seos õpilaste suhtumise ja arvamustega(2004) Jukk, HannesKoos matemaatika tasemetööga viidi 2004. aastal läbi õpilaste küsitlus. Uuringu eesmärgiks oli koguda infot õpilaste koduse toetuse, koolitükkidesse ja üldse õpetatavasse suhtumise kohta ning saadud teavet seostada õpilaste tulemustega. Küsimustiku koostamisel oli arvamus, et matemaatika tasemetöö tulemuslikkust võivad olulisel määral mõjutada õpilase suhtumine matemaatikasse kui sellisesse, tema kodu. Küsimuseks oli seegi, kui palju panevad õpilased tähele matemaatika rakendumist igapäevases elus.Item PISA 2012-Eesti tulemused(INNOVE, 2013) Tire, Gunda; Lepmann, Tiit; Jukk, Hannes; Puksand, Helin; Henno, Imbi; Lindemann, Kristina; Kitsing, Maie; Täht, Karin; Lorenz, BirgyPISA mõõdab 15-aastaste õpilaste teadmisi ja oskusi kolmes valdkonnas: matemaatikas, funktsionaalses lugemises ja loodusteadustes. Uuringuga mõõdetakse põhihariduse omandamisega lõpusirgele jõudnud õpilaste teadmisi ja oskusi. Sellega hinnatakse, kuidas õpilased on võimelised õpitut üldistama ja oskusi igapäevaelus rakendama. PISA tulemused annavad objektiivse võrdluspildi Eesti ja teiste riikide põhihariduse taseme kohta. PISA 2012 uuringus osales 510 000 õpilast 65 riigist. Eestist osales uuringus peaaegu pool kõigist 15-aastastest õpilastest ehk 5867 õpilast. 2012. a uuringu peamine hindamisvaldkond oli matemaatika, väiksemas mahus hinnati lugemist, loodusteadusi.Item Põhikooli matemaatika ainekavade võrdlus: Eesti võrrelduna Bulgaaria, Inglismaa, Ontario (Kanada), Singapuri ja Uus-Meremaaga(Tartu Ülikool, 2013) Jukk, Hannes; Arak, Triinu; Kokk, Katrin; Jürimäe, MariaUurimuse eesmärgiks on võrrelda Eesti põhikooli matemaatika ainekava viie riigi (Bulgaaria, Inglismaa (UK), Ontario (Kanada), Singapuri ja Uus-Meremaa) matemaatika ainekavadega, tuua välja nende peamised erinevused ja sarnasused ning teha ettepanekuid Eesti matemaatika ainekava arendamiseks.