Browsing by Author "Oras, Kaja"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Eesti noorte täiskasvanute turvalisus ja seda mõjutavad tegurid(Tartu Ülikool, 1998) Oras, Kaja; Kraav, Inger, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Kõrgkoolilõpetaja tööturul: majanduse ja tehnikaerialade vilistlaste hinnangud oma tööturuvõimalustele(2010) Oras, Kaja; Siilak, Kristel; Unt, MargeKäesoleva uuringu eesmärk on välja tuua kõrghariduse väärtus tööturul vilistlaste silmade läbi. On ootuspärane, et omandatud haridustase on tugevalt seotud tööturul saavutatava sotsiaalmajandusliku staatusega. Vähemalt indiviidi tasandil on haridusse investeerimine hea valik, suurendades valikuvõimalusi javähendades tööturult väljatõrjumise riski. Aga miks see nii on? Miks kõrgkoolis käimine ja lõpetamine annab paremad võimalused tööturul toimetulekuks? Kas kõrghariduse tormilise laienemise tingimustes on seosed hariduse ja tööturu vahel erialati erinevad? Uuringu eesmärgiks ei ole kaardistada noorte tööturule siirdumise kiirust ega töö kvaliteeti, vaid KUIDAS toimub Eesti kõrgkoolide vilistlaste kogemuse põhjal koolist tööle siirdumine. Keskendume hariduse väärtusele enne tööturule sisenemist ja töötee alguses. Andmete kogumise meetodiks valisime rühmaintervjuu, mis võimaldab osalejatel väljendada põhjalikult oma suhtumisi ja arvamusi.Item Näidistunni analüüs 1(Tartu Ülikool, 2009-12-22T07:38:49Z) Oras, KajaNäidistunni analüüs 1 on mõeldud iseseisvaks tööks. Õppematerjalis tutvustatakse tuntumaid õpetamise ja õppetunni mudeleid. Sidumaks teooriat praktilise õpetajatööga, on R. Gagné õppeühiku mudeli erinevad etapid näitlikustatud, kasutades tunni videosalvestust. Õpiobjekti läbitöötanu • oskab kirjeldada enimtuntud õppetunnimudeleid • oskab nimetada ja eristada õppetunni etappe Gagné õppetunni mudelist lähtuvalt • tunneb ära erinevad etapid vaadeldavas tunnis,märkab ja oskab nimetada erinevaid tunnisündmusi • analüüsib tunnis toimuvat Gagné mudelist lähtuvaltItem Näidistunni analüüs 2(Tartu Ülikool, 2009-12-22T07:49:31Z) Oras, KajaNäidistunni analüüs 2 on mõeldud koolipraktikat läbivatele üliõpilastele tunnivaatluse ja -analüüsi oskuste arendamiseks. Tundi analüüsides tuginetakse R. Gagné õppeühiku mudeli modifikatsioonile, kuna varasemad teadusuurimused on näidanud selle mudeli sobivust tundide analüüsimiseks. Õppematerjal on mõeldud algul iseseisvaks tööks, millele järgneb arutelu foorumis.