Browsing by Author "Rahnu, Leen"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Avatud Noortekeskuste olukorra kaardistamise uuring(MindPark, 2005) Kasemets, Liis; Rahnu, LeenUuringu laiemaks eesmärgiks on anda ülevaade viimaste aastate jooksul uute ja huvihariduse kaudu ka noorte integratsiooni toetavate noorsootööasutustena esile kerkinud avatud noortekeskuste tegevus- ja jätkusuutlikkusest. Käesoleva uuringu otseseks eesmärgiks on luua alus avatud noortekeskuste kui noorsootööasutuse täpsemale määratlusele (toimimismehhanism, sõltumatus, elujõulisus) ja siduda see noortekeskuste suutlikkusega vastata noorte ja kogukonna vajadustele. Uuring kaardistab avatud noortekeskuste olukorda, määratleb noortekeskuste tegevuse üldised tunnused ning annab hinnangu nende tegevusele ja tegevusvõimele (sh muukeelsete noorte kaasamiseks noortekeskuse tegevusse). Uuringus analüüsitakse noortekeskuste toimimise olulisemaid mõjureid, mis tulenevad ühelt poolt noortekeskuste üldisest tegevusraamistikust (sh staatusest, partnerlussuhetest, finantseerimisest), teisalt keskuste igapäevasest tegevusest (sh seatud eesmärkidest ja prioriteetidest, keskuses läbiviidavatest tegevustest); aga samuti kaasatud noortest ja nende kaasatuse võimalustest (sh noorte osalusest eesmärkide määratlemisesl, tegevuste kavandamisel ja läbiviimisel; noorte huvist keskuse tegevuse ja maine vastu) jne.Item Uusimmigrantõpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek Eesti üldhariduskoolis(MindPark, 2013) Kasemets, Liis; Asser, Hiie; Hannust, Triin; Rahnu, LeenUusimmigrant-õpilaste õpiedukuse ja haridusvõimaluste uuringu laiemaks eesmärgiks on kaardistada Eesti üldhariduskoolides õppivate uusimmigrant-õpilaste akadeemiline ja sotsiaalne toimetulek, selleks loodud ja vajalikud tingimused. Uuringu otseseks eesmärgiks on välja selgitada, milliseid koolikorralduslikke meetmeid rakendatakse uusimmigrant-õpilaste toetamisel üldhariduskoolides, kas uusimmigrant-õpilaste edasijõudmine on eakohane. Uuringus analüüsiti uusimmigrantõpilaste õppekorraldust, õpitulemusi, sotsiaalset toimetulekut, samuti õpilaste vanemate ning õpetajate hoiakuid ja hinnanguid õpilaste edasijõudmise, edukuse ja nende põhjuste osas.