Browsing by Author "Raudsepp, Anu"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Ajaloo õpetamise korraldus Eesti NSV eesti õppekeelega üldhariduskoolides 1944-1985(2005) Raudsepp, Anu; Laur, Mati, juhendajaItem Erinevate OECD riikide ja hindamis- ja tagasisidestamissüsteemide analüüs: Rootsi, Taani, Hollanid, Austraalia, Inglismaa ja Šotimaa näitel(Tartu Ülikooli haridusuuenduskeskus, 2016) Jürimäe, Maria; Soobard, Regina; Kamp, Ulla; Vaino, Katrin; Herodes, Regina; Kotkas, Tormi; Raudsepp, Anu; Rannikmäe, Miia; Luisk, ÜlleAnalüüs käsitleb hindamis- ja tagasisidestamisküsimusi üldhariduse kõigis küsimustes ja kooliastmetes. Vaadeldud on riike, mille õppekavades või muudes riiklikes alusdokumentides on tähelepanuväärseid ja eeskuju väärivaid hindamise ja tagasisidestamispraktikaid. Analüüs tugineb riiklikele alusdokumente (riiklikud õppekavad, standardid jm) ning teiselt poolt erinevate osapooltega seotud materjale (tugimaterjalid õpetajatele ja õppeasutustele, õpetajate professionaalse arengu toetamise meetmeid jm). Vaatlemaks süsteeme tervikuna, on täiendavaid andmeid kogutud meediast, viidud läbi intervjuusid haridusekspertide ja õpetajatega jne. Ülevaadete põhjal annab analüüs soovitusi ka Eestile (nii riigile, koolidele ja kõrgkoolidele ja õppevara loojatele ning tarkvara arendajatele), ettepanekute aluseks on väljundipõhise õppe ja tagasisidestamise idee.Item Rahvaharidus Sangastes 17. sajandi lõpul ja 18. sajandi algul(Tartu Riiklik Ülikool, 1985) Raudsepp, Anu; Vahtre, Sulev, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Ajaloo ja arheoloogia instituutItem Võõra kuvand Eesti ajaloos trükisõna ja meedia näitel(Tartu Ülikool, 2009-11-10T13:26:35Z) Hiiemaa, Karin; Raudsepp, AnuLähiajaloo, ajaloo-ja ühiskonnaõpetuse õpetajakoolituse magistriõppe kursus, 2 AP, arvestus; toimub kevadsemestriti Üldeesmärgid: - Selgitada stereotüüpide tähendust, ajaloolist kujunemist ja arengut; - Selgitada stereotüüpide mõju ajaloo näitel inimeste väärtushinnangutele ja käitumisele. Õpieesmärgid: - Kujundada oskusi kirjanduses (sh õppekirjanduses) ja meedias levinud stereotüüpe ära tunda ja tõlgendada; - Kujundada tolerantsi ja sallivust teisesuse suhtes. Sisu kirjeldus: Sisu kirjeldus eesti keeles Antud kursuse raames keskendutakse võõra-kuvandile eestlaste maailmapildis, käsitledes ka võõra-kuvandi konstrueerimist ideoloogia ja propaganda poolt. Samas ei piirduta vaid Eesti temaatikaga, vaid püütakse läbi üldistavate ülesannete võrdleva meetodi kaudu leida üldisemaid vastuseid teisesuse fenomenile ajaloos. Kursuses pööratakse tõsisemat tähelepanu ka teoreetilistele küsimustele ja analüüsitakse laiemalt teiste kultuuride kohta levinud müütide ning stereotüüpide kujunemisprotsesse, põhjuseid ja funktsioone ühiskonnas. Muuhulgas analüüsitakse kursuse käigus, kuidas on mõjutanud Eesti ühiskonnas toimunud muutused ja kriisid teisesuse kohta käivate stereotüüpide ning müütide kujunemist ja transformatsioone.