Browsing by Author "Valdma, Jordan"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Arkademy veebiseminari tarkvara(Tartu Ülikool, 2011) Valdma, Jordan; Nellis, Gunnar; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutÜlevaade veebiseminari Arkademy funktsionaalsetest nõuetest ja rakenduse ülesehitusest.Item gPathways: bioloogiliste radade vaheliste ühenduste visualiseerimise ja identifitseerimise tööriist(2014) Valdma, Jordan; Rajashekar, BalajiMolekulaarbiolooia katsed 'omics' vallas, sisaldavad alati katse seisukohast olulisi geenijärjendit. Neid geenijärjendeid uuritakse edasi ühe või mitme arvutusliku meetodiga, et saada lisa informatsiooni geenide kohta. Üks selliseid meetodeid on päringud bioloogiliste radade andmebaasis. Vastavates andmebaasides sisaldub oluline info proteiinide kohta, mis osalevad protsessis, kus toimub jada reaktsioone molekulide vahel, mis viivad produktini. Sellised reaktsioonid toimuvad igas rakus konstantselt. Hetke tööriistad, mis pärivad geenijärjendeid radade andmebaasist, näitavad tabeleid geenide seostest radadega. Tööriistad pakuvad ka võrgustiku visualiseerimist geenide baasil, radade analüüsist. Meie eesmärk oli arendada uudne interaktiivne veebirakendus radade omavaheliste ühenduste visualiseerimiseks ja bioloogiliste radade pärimiseks, globaalses kontekstis. Me summeerime kõik geenid rajas graafi punktina ja servad väljendavad radade vahelisi ühendusi. Rakendus näitab geeni päringute tulemusi ja annab selge ülevaate radade andmestikust, jättes võimaluse pärida ja vaadata detaile. Ülalmainitud graafiliselt rikkalik funktsionaalsus implementeeriti gPathways rakenduses, millele saab ligi lingilt http://biit.cs.ut.ee/gpathways/.Item Klienditoevärava ehitamine Lean tarkvara kujul(2015) Pattak, Uku; Valdma, Jordan; Hein, HelleTihtipeale eristab startup’e ehk idufirmasid suurfirmadest kiire tegutsemine ning sagedaste tagasisidetsüklite itereerimine. Kiire õppimis- ja kohanemisvõime annavad olulise konkurentsieelise. Toote või teenuse lõpliku edu määrab kasutajakogemus. Seetõttu pööravad firmad suurt tähelepanu oma klienditoele, mis moodustab suure osa kogemusest. Käesolevas töös tutvustatakse viise, kuidas kiirendada tarkvara tarnimist. Selleks vaadatakse lähemalt Lean tarkvaraarenduse põhimõtteid, ehita-mõõda-õpi tsüklit ja minimaalset valmistoodet. Järgnevalt defineeritakse kliendiabi probleemid TransferWise’is, analüüsitakse alternatiivseid lahendusi teistelt teenustelt ning implementeeritakse edukas lahendus püstitatud probleemidele.Item Veebiseminari tarkvara Arkademy(Tartu Ülikool, 2011) Valdma, Jordan; Nellis, Gunnar, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut