Arvutitehnika bakalaureusetööd - Bachelor's theses
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10062/42115
Browse
Browsing Arvutitehnika bakalaureusetööd - Bachelor's theses by Author "Allik, Robert"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Pmod lisamoodulite kasutamine “Digitaalse loogika” aine praktikumides(Tartu Ülikool, 2019) Allik, Robert; Rosin, Margus, supervisor; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. TehnoloogiainstituutEesti keeles: Antud lõputöö raames loodi kuus praktikumi juhendit “Digitaalsele loogikale”. Varasemad praktikumide juhendid on piirdunud LED-e ja lülitite väljundväärtuste muudmisega. Antud lõputöö raames lisaks eelmainitud sisend-väljund seadmetele lisati ka Pmod lisamoodulite ja nendele vastavate kommunikatsiooni protokollide kasutamise võimalus. Mainitud lisamoodulite praktikumi juhenditesse lisamisega lisandus praktikumide läbijatele parem arusaam tänapäeval kasutusel olevatest sisend-väljund seadmetest ning tõusis ka ülesannete komplekssus aste. Kaks valminud lõputöö juhenditest võeti kasutusse ka 2019. aasta kevadsemestril Tartu Ülikoolis “Digitaalse loogika” praktikumides. Valminud praktikumi juhendi kvaliteedi hindamiseks teostati ka praktikumide läbijate seas küsitlus. Küsitluse tulemuse põhjal võib järeldada, et valminud praktikumi juhend on igati täitnud oma eesmärki ja on praktikumide läbijatele meeldinud. Tagasisidet küsiti ka praktikumijuhendajatelt, kes samuti kiitsid valminud lõputöö selgust, ülesannete keerukust ning uudset lähenemist huvitavate lisamoodulite rakendamisel. In English: Former practical guides of the University of Tartu course “Digital logic” have been limited to using simple IO devices, such as LEDs and switches. This thesis provides six new practical guides to increase the depth of the “Digital logic” course. These new guides add the option of using Pmod modules to provide students a better understanding of modern IO devices and communication protocols. Two of the provided guides were taught in the spring semester of 2019 in the University of Tartu course “Digital logic”. Feedback was asked of the students to measure the quality of the guides. Based on the results it can be concluded that the guides fulfilled their objectives and were liked by the students. Feedback was also asked from the practical instructors of the course and they approved of the difficulty and the new approach of these guides.