Browsing by Author "Laak, Kristjan-Julius, juhendaja"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item ChatGPT kasutamismotivatsioon Eesti gümnaasiumi, kutsekooli ja kõrgkooli õppurite seas(Tartu Ülikool, 2024) Kork, Karina; Aru, Jaan, juhendaja; Laak, Kristjan-Julius, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutUurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada, kui paljud Eesti kooliõpilased kasutavad koolitööd tegemiseks ning millised on ChatGPT (mitte-)kasutamise motiivid Eesti gümnaasiumi, kutsekoolide ning kõrgharidusõppe õppurite seas. Uuring viidi läbi mugavusvalimiga, kuhu kuulus 123 õpilast ning andmete kogumiseks kasutati veebipõhist küsimustikku. Tulemustest selgus, et veidi alla pooled Eesti õpilastest on kasutanud koolitööde tegemiseks ChatGPT abi. ChatGPT kasutamise peamiseks motiiviks Eesti õpilaste seas on koolitööde lihtsustamise võimalus ning ideede kogumise võimalus. Peamiseks ChatGPT mittekasutamise põhjuseks on kartus, et tehisintellekti abi kasutamine ei ole kooskõlas reeglitega ning saadavad andmed ei ole piisavalt tõesed, et neid koolitöödes kasutada.Item Tekstirobotite kasutus Tartu Ülikooli tudengite õppetöös(Tartu Ülikool, 2024) Tamm, Tarvi; Aru, Jaan, juhendaja; Laak, Kristjan-Julius, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutAs a part of this thesis a study is carried out, which aims to get an overview of the chatbot usage for educational purposes among University of Tartu students. A quantitative research method and a questionnaire are used for data collection. Almost 400 students took part in the survey, from which 68% declared that they have used chatbots for educational purposes. The usage of chatbot related instructions provided by the University of Tartu is not great, with only one third of the students using the instruction as their source of knowledge. The detailed results of this questionnaire allow University of Tartu to gain an overview of the chatbot usage within students and modify the integration of chatbots with the educational system with more insight.