Sirvi Autor "Treial, Kristiina, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 22
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje 5–7 aastaste laste fonoloogilised oskused ja nende seos lugemisoskusega(Tartu Ülikool, 2015) Nigol, Krista; Plado, Kaja, juhendaja; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje 6-7aastaste laste sotsiaalsete oskuste hindamine koolieelses lasteasutuses(Tartu Ülikool, 2017) Volt, Kristiina; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Eesti koolides kasutusel olevad meetmed kiusamise vähendamiseks KiVa pilootprojektiga liitunud koolide näitel(Tartu Ülikool, 2016) Mirka, Hestia; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Eesti lasteaiaõpetajate isiksusejooned(Tartu Ülikool, 2014) Lauer, Eda; Treial, Kristiina, juhendaja; Mõttus, René, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje I ja II kooliastme õpilaste hinnangud klassikliimale ning nende seosed vastaja soo, kiusamisega seotud rolli ja KiVa programmis osalemisega(Tartu Ülikool, 2020) Anja, Tambet; Treial, Kristiina, juhendaja; Schults, Astra, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutKäesolevas magistritöös uuriti programmi Kiusamisvaba kool (KiVa) raames kogutud andmeid ja hinnati õpilaste poolt klassikliimale antud koondskoori tulemusi õpilaste soo, rolli (kõrvalseisja, kiusaja, ohver ja kiusaja-ohver) ja kooliastmega (esimene ja teine) ning programmi enda rakendamisega seonduvalt. Töö üheks eesmärgiks oli kontrollida, kas klassikliima küsimustiku näol on tegemist ühe- või mitmefaktorilise küsimustikuga. Faktoranalüüsi tulemustest lähtuvalt jäädi ühefaktorilise mudeli juurde. Regressioonanalüüsi tulemusena leiti, et kõige rohkem mõjutasid klassikliima küsimustiku koondskoori tulemusi kiusamisega seotud roll ja kooliaste, kus õpilane õppis. Tulemused näitavad, et liikudes esimesest kooliastmest teise langeb hinnang klassikliimale, mis on oma olemuselt näitaja, kui mugavalt õpilane ennast klassis tunneb, oluliselt, seetõttu on eriti tähtis õpilaste toetamine liikumisel ühest kooliastmest teise.Kirje Kiusamisjuhtumite lahendamise kogemused KiVa programmi kasutavates koolides(Tartu Ülikool, 2018) Aan, Liina; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Kiusamiskogemuse seosed koolirõõmuga KiVa koolide näitel(Tartu Ülikool, 2016) Kaljuste, Kairi; Treial, Kristiina, juhendaja; Schults, Astra, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutKäesoleva uurimuse eesmärk oli KiVa programmi kohandamise käigus selgitada KiVa programmi mõju kiusamise ohvritele, kiusajatele ja kiusaja-ohvritele. Samuti hinnata mainitud kiusamiskogemuste seost koolimeeldivuse, kaaslastega suhete ja õpimotivatsiooniga. Selleks uuriti KiVa programmiga alustavate ja kontrollkoolide 4. ja 5. klasse kahe aasta vältel õpilasküsitluse abil. Selgus, et KiVa koolides vähenes esimesel õppeaastal kiusaja-ohvrite osakaal. Koolirõõmu näitajad ehk koolimeeldivus, suhted kaaslastega ja õpimotivatsioon langesid mõlemas kooligrupis. KiVa programmis osalemine koolirõõmu ei mõjutanud. Tulemuste osas on mainitud võimalikke põhjuseid ning antud uuringu olulisi piiranguid.Kirje Kiusamisvaba Kooli Teejuht – abimaterjal koolijuhtidele(Tartu Ülikool, 2017) Kikas, Helen; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje KiVa Kiusamisvastast Programmi rakendavate koolide personali tagasiside programmi metoodikale(Tartu Ülikool, 2017) Stahl, Riina; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Kohandused KiVa kiusamisvastase programmi 1. kooliastme materjalides eriklasside õpilastele(Tartu Ülikool, 2023) Kalaver, Cätriin; Kaljuste, Kairi, juhendaja; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Koolikiusamise ohvrite kiusamisest rääkimise kogemused ja muutused selles KiVa kiusamisvastase programmi rakendamisel(Tartu Ülikool, 2018) Adamson, Anni; Schults, Astra, juhendaja; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutUurimistöö eesmärgiks oli kaardistada Eesti KiVa kiusamisvastase programmi rakendavate koolide 1.-6. klassi kiusamise ohvriks langenud õpilaste kogemused seoses koolikiusamisest rääkimisega ja muutustega selles. Analüüsiks kasutati 2016. ja 2017. aasta kevadel iga-aastase küsitluse käigus kogutud andmeid: baastaseme mõõtmisel osales 1626 õpilast kaheksast 2016. aastal programmiga alustanud koolist (49,7% poisse), post-taseme mõõtmisel 1784 õpilast (50,1% poisse). Leiti, et nooremate ja vanemate õpilaste kiusamisest rääkimise vaheline erinevus oli statistiliselt oluline post-tasemel. Enne ja pärast KiVa rakendamist ei esinenud kiusamisest rääkimisel erinevate kuulajate arvus statistiliselt olulist erinevust. Klassi ja perele kiusamisest rääkimise vaheline statistiliselt oluline seos ilmnes teisel mõõtmiskorral. Õpilase sugu ja kooliaste ennustasid teatud määral seda, kas ta räägib kellelegi kiusamisest või mitte. Uurimistöös arutleti andmete analüüsimisel leitud tulemuste ning võimalike tulevikuperspektiivide üle.Kirje Lapsehoidjate arvamused kohanemisest ja lapsevanema-hoidja koostööst kohanemise toetamiseks ühe omavalitsuse näitel(Tartu Ülikool, 2016) Väli, Kätlin; Treial, Kristiina, juhendaja; Niilo, Airi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Lasteaia väärtushinnangute nähtavus selle praktikas ja keskkonnas ühe lasteaia näitel(Tartu Ülikool, 2016) Rüütli, Kersti; Treial, Kristiina, juhendaja; Teder, Külvi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Loomatundmine 4- ja 6-aastaste Pärnumaa lasteaialaste näitel(Tartu Ülikool, 2014) Lootus, Riine; Olbrei, Marianne, juhendaja; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Olweuse kiusaja-ohvri küsimustiku reliaabluse ja valiidsuse hindamine I kooliastme õpilastel(Tartu Ülikool, 2018) Liivak, Kadi; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpetajate kogemused KiVa kiusamisvastase programmi ainekava rakendamisest hariduslike erivajadustega õpilaste klassides(Tartu Ülikool, 2019) Vainomäe, Anna; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpilaste hoiakud kiusamise suhtes ja nende seos kiusamise või kiusamise all kannatamise sagedusega Eesti koolide 4.- 6. klasside õpilaste hulgas(Tartu Ülikool, 2016) Siilak, Maiken; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Prosotsiaalsete valede mõistmine ja kasutamine 6-7 aastastel lastel(Tartu Ülikool, 2016) Kalso, Monika; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Sõimelaste kohanemist mõjutavad tegurid ning lapsevanema ja lapsehoidja vaheline usaldus lapsevanemate ja lapsehoidjate hinnanguil Tartu munitsipaallastehoidude näitel(Tartu Ülikool, 2016) Luhamets, Maris; Niilo, Airi, juhendaja; Treial, Kristiina, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Sotsiaalsete oskuste arendamine läbi mängu, toetudes sotsiaalse infotöötluse mudelile(Tartu Ülikool, 2016) Mättas, Anna-Liisa; Treial, Kristiina, juhendaja; Niilo, Airi, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut