Elektroonilised õppematerjalid
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/8583
Elektroonilised õppematerjalid on valdavalt mitteinteraktiivsed õppematerjalid, mida saab lisada näiteks oma e-kursusele või ÕISi.
Teil on võimalik vajaliku õppematerjali ja/või õpiobjekti leidmiseks kasutada otsingumootorit, sisestades otsingulahtrisse jutumärkide vahele märksõna ja klikkides nupul GO.
Te võite andmebaasis olevaid õppematerjale kuvada ka otsingulahtri kohal olevate linkide abil:
- By Issue Date - kuvatakse õppematerjalid aasta kaupa
- Titles - kuvatakse õppematerjalid pealkirjade alusel
- Authors - kuvatakse õppematerjalid autorite alusel
- Subjects - kuvatakse õppematerjalid temaatiliste märksõnade alusel
Sõltuvalt õppematerjali tüübist saate seda otse avada või peate enne kasutamist oma arvutisse salvestama (näiteks kokkupakitud zip-fail).
Iga õpiobjekti kirjelduse juures on vähemalt üks veebiaadress - URI: (näiteks http://hdl.handle.net/10062/8585).
Selle aadressi abil saate viidata antud õppematerjali kirjelduse lehele.
Paljud siinsetest õppematerjalidest on loodud programmi BeSt (aastatel 2009-2013) toetusel.
Sirvi
Sirvi Elektroonilised õppematerjalid Kuupäev järgi
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje EL ajalooline kujunemine ja euroopastumise teooria(Tartu Ülikool, 2009) Veebel, Viljar; Kulu, Liina; Traguth, Thomas; Hüttemann, BerndBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse "EL ajalooline kujunemine ja euroopastumise teooria" õppematerjalid.Kirje Sündmus ja kogemus, uskumine ja teadmine pärimuslikus ajaloos(2009) Jaago, Tiiu; Kõresaar, Ene; Ulla-Maija, PeltonenBeSt programmi raames loodud e-kursuse „Sündmus ja kogemus, uskumine ja teadmine pärimuslikus ajaloos“ õppematerjalid. Kursus koosneb sissejuhatusest ja neljast teemast. Sissejuhatuses tutvustatakse mõistete „sündmus“, „kogemus“, „uskumine“ ja „teadmine“ folkloristlikke ja etnoloogilisi tõlgendusi ning rakendusi. I teema. Videoloengud (inglise keeles). 1. Piirideta kogemus; 2. Kangelaste loomine – varieeruvad kujutlused marssal Mannerheimist; 3. Tõe tähendus pärimuslikus ajaloos; 4. Pildianalüüs – erafotod aastast 1918. II teema. Kirjandus (töö erialakirjandusega enesetestide ja rühmaarutelu vormis, vastavalt juhendile). III teema. Referaadi/essee koostamine. IV. Kaasõppijale tagasiside koostamine. Kokkuvõte kursusest.Kirje Sissejuhatus suitsidoloogiasse(2009) Tall, KarmelBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse eesmärgiks on anda ülevaade suitsiidi olemusest ja suitsidaalse käitumise kujunemise mõjuteguritest. Teadvustada kultuurilise ning ajaloolise tausta mõju suitsidaalsele käitumisele.Kirje EL liikmesriikide majanduslikud ja poliitilised lähtepositsioonid ja koostöö prioriteedid(Tartu Ülikool, 2009) Veebel, Viljar; Kulu, Liina; Laatsit, Mart; Markus, Raul; Loik, RamonBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse "EL liikmesriikide majanduslikud ja poliitilised lähtepositsioonid ja koostöö prioriteedid" õppematerjalid.Kirje EL poliitikavaldkonnad ja komitoloogia(Tartu Ülikool, 2009) Veebel, Viljar; Linntam, MarikaBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse "EL poliitikavaldkonnad ja komitoloogia" õppematerjalid.Kirje Sotsiaalsed probleemid virtuaalmaailmas(2009-04-14T07:55:23Z) Piret, LuikBeSt programmi raames loodud e-kursuse "Sotsiaalsed probleemid virtuaalmaailmas" õppematerjalid. Kursus koosneb neljast moodulist: I Virtuaalne maailm ja meedia. II Reaalsus ja virtuaalsus ning sellest tulenevad sotsiaalsed probleemid. III Vägivald ja kiusamine virtuaalmaailmas ja meedias. IV Virtuaalse maailma ja meedia mõju laste ja noorte käitumisele.Kirje Eesti kultuurilugu(2009-06-18T08:21:41Z) Vanamölder, KaarelBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse "Eesti kultuurilugu" õppematerjalid.Kirje Farmakoloogia(2009-10-12T12:21:25Z) Kalda, AntiBeSt programmi toetusel loodud e-kursuse eessmärgiks on anda kehakultuuri teaduskonna füsioteraapia magistriõppe üliõpilastele baasteadmiseid ravimite ja mürkide toimest inimorganismile. Kursuse edukalt läbinud üliõpilased omavad teadmisi farmakoloogia üldmõistetest ja ravimtoime printsiipidest; omavad teavet erinevatest ravimvormidest ja ravimite manustamise viisidest; teavad olulisemaid ravimite gruppe ja ravimeid ning nende toimet inimorganismile, kes tegelevad aktiivselt spordiga; omavad teavet illegaalsetest spordis kasutatavatest dopinguainetest ning nende tarbimisega kaasnevatest ohtudest.Kirje Erialane inglise keel (Business English)(2009-10-14T06:57:13Z) Soosaar, ReetBeSt programmi raames loodud e-kursuse "Erialane inglise keel" õppematerjalid. Kursus on ettevõtluse ja projektijuhtimise üliõpilastele. 50% ulatuses auditoorne ja 50 % veebipõhine õpe.Kirje Sissejuhatus erinoorsootöösse(2009-10-14T07:08:08Z) Žuravljova, MariaBeSt programmi raames loodud Blackboardi kursuse "Sissejuhatus erinoorsootöösse" õppematerjalid ja õpijuhis.Kirje HotPotatoes edasijõudnutele(2009-10-15T05:33:59Z) Saks, KatrinBeSt programmi toetusel valminud veebipõhine kursus "HotPotatoes edasijõudnutele" on mõeldud õpetajatele, õppejõududele ning haridustehnoloogidele, kes kasutavad HotPotatoes-i programmi, kuid soovivad omandada ka modifikatsioonide tegemise võtteid. Kursuse materjal käsitleb 11 erinevat modifikatsiooni, mida luuakse modifitseeritud allikfailide baasil või koodi muutmise teel.Kirje Eesti rahvaluuleteaduse ajalugu(2009-10-15T13:55:10Z) Jaago, TiiuBeSt programmi raames loodud e-kursus „Eesti rahvaluuleteaduse ajalugu“ on Tartu Ülikooli etnoloogia ja folkloristika magistriõppe rahvaluule eriala kursus (FLKU.04.078). Kursuse koostamisel on lähtutud kahest eesmärgist: (1) faktiteadmiste omandamine, (2) faktiteadmiste refleksiivne ja historiograafiline tõlgendamine. Neid eesmärke on arvestatud kombineeritult nii õpperaamatu kui ka hindeliste testide ja ülesannete koostamisel. Kursus koosneb neljast teemast: (1) Rahvaluuleteaduse periodiseerimine, (2) Rahvaluuleteaduse eelne periood, eeldused rahvaluuleteaduse kujunemiseks, eestikeelse folkloristika sünd (11.-19. sajand), (3) Eesti folkloristika 20. sajandil, (4) Teadus(aja)loo võrdlevaid vaatlusi. Iga teema koosneb teemakäsitlusest ja kahest hindelisest ülesandest.Kirje Informaatika(2009-10-16T05:27:56Z) Kostjukevitš, IgorЕ-курс разработан в рамках программы BeSt. Содержит описание основных методов статистического анализа данных, применяемых в психолого-педагогических исследованиях, средствами MS Excel (встроенные функции, пакет анализа) и SPSS. Все темы курса сопровождаются заданиями для практической работы.Kirje Nõustamise alused(2009-10-16T08:11:31Z) Žuravljova, MariaBeSt programmi toetusel loodud kursuse eesmärk on nõustamine protsessialuste õpetamine. Kursuse raames käsitletakse järgmised teemad: Nõustamise olemus - tutvustatakse nõustamise eesmärkide, põhimõtetega. Nõustaja - tutvustatakse nõustaja väärtuste, rollide, ülesannete ja eetikaga. Noorte nõustamine - tutvustatakse noorte nõustamisega, kui noorsootöö valdkond. Noorte vanemate nõustamine - tutvustatakse tehnikatega, selgitatakse vajadused nõustamise korraldamiseks, probleemide ja konfliktide lahendamine. Nõustamise alused kursuse juurde kuuluvate seminaride ja praktikumide eesmärgiks on arendada üliõpilaste analüüsi-, meeskonna ja suhtlemisoskusi.Kirje Programmeerimine keeles PHP(2009-10-23T05:37:07Z) Porõvkin, AndreiKursuse väljatöötamist on toetatud BeSt programmi raames. PHP on mõeldud ja välja arenenud kasutamiseks spetsiaalselt veebirakenduste loomiseks. PHP toetab objektorienteeritud programmeerimist, andmebaasidega suhtlemist ning läbi erinevate moodulite veel palju erinevaid protokolle ja rakendusi. Kursuse "Programmeerimine keeles PHP" eesmärgiks on arendada programmeerimisoskust kaasaegse serveripoolse programmeerimiskeele PHP basil ning tutvuda veebi- ja andmebaasi serverite tööpõhimõttega.Kirje Religioonipedagoogika sissejuhatus(2009-10-29T07:08:34Z) Schihalejev, OlgaBeSt programmi toetusel loodud kursus aitab orienteeruda religioonipedagoogika terminoloogias, tunda Eesti religiooniõpetuse ajalugu ning religiooniõpetuse tendentse tänases Euroopas ning Eesti haridusmaastikul.Kirje Religioonipedagoogika psühholoogilised alused(2009-10-29T07:11:18Z) Schihalejev, OlgaBeSt programmi toetusel loodud kursus tutvustab olulisemaid kaasaegseid usulise ning moraalse arengu teooriaid ning Eestis tehtud uuringuid, laste hingehoiu võtmeküsimusi ning õpetuse neutraalsuse tagamise võimalustest.Kirje Eesti keele korpuste praktika(2009-10-29T14:20:32Z) Lindström, LiinaBeSt programmi toetusel loodud e-kursus "Eesti keele korpuste praktika" on mõeldud Tartu Ülikooli eesti keele eriala magistrandidele (aine FLEE02.100) ning see koondab andmeid eesti keele korpuste, nende eripärade ja kasutamisvõimaluste kohta keeleuurija jaoks. Kursus keskendub peamiselt veebis kasutatavate korpuste koostamispõhimõtete tutvustamisele ning koondab internetipõhiste otsimootorite kasutusjuhendid. Kursuse käigus õpitakse tundma ja kasutama eesti keele korpusi, neist uurimistööks vajalike andmeid kätte saama ning keelelist materjali töötlema UNIX/LINUX vahenditega. Kursus sisaldab palju praktilisi harjutusi ja näiteid.Kirje Kaasaegsed juhtimisteooriad(2009-10-29T14:53:58Z) Mihhailova, GerdaBeSt programmi raames loodud e-kursuse "Kaasaegsed juhtimisteooriad" õppematerjalid. Kursus koosneb kolmest moodulist: I Juhtimisteooria. II Sotsioonika. III Paindlikud töövormidKirje Teaduslikud uurimismeetodid ettevõttemajanduses(2009-10-29T14:55:47Z) Mihhailova, GerdaBeSt programmi raames loodud e-kursuse "Teaduslikud uurimismeetodid ettevõttemajanduses" õppematerjalid. Kursuse käigus läbib õppur kõik teadustöö koostamise olulised etapid lõputöö teooria ja empiirilise osa ning kaitsmise edukaks teostamiseks. Teemad:1.Lõputöö teema valimine ja selle ülesehituse loogika; 2.Lõputöö teoreetilise osa koostamine ja töö kirjandusega; 3.Uuringu läbiviimine ja töö empiirilise osa koostamine; 4.Tüüpvead lõputöö vormistamisel ja kokkuvõtte kirjutamine; 5.Lõputöö kaitsmiseks valmistumine ja avaliku esinemise põhitõed