VKMO bakalaureusetööd - Bachelor's thesis
Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/47073
Sirvi
Sirvi VKMO bakalaureusetööd - Bachelor's thesis Pealkiri järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 52
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Aktiivõppe meetodite kasutamine liitklassi muusikatunnis Viljandimaa põhikoolide näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Kivilaan, Tiiu; Kivestu, Tuulike, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Viljandi praostkonna kirikumuusikud koostöös paikkonna muusika- ja kultuurieluga aastatel 2000-2010(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Noormägi, Ülle; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKäesoleva uurimistöö eesmärgiks oli välja selgitada kirikumuusikute ja paikkonna vahelist muusika- ja kultuurialast koostööd soodustavad ning takistavad tegurid.Kirje Eesti pärimusmuusika osa üldhariduskooli gümnaasiumi astmes Pärnu linna gümnaasiumite põhjal(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2012) Vill, Aet; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKäesoleva bakalaureusetöö aineks on eesti pärimusmuusika osa üldhariduskooli gümnaasiumiastme muusikaõpetuse tundides. Nimetatud teemal ajendasid mind kirjutama mitmed olulised põhjused: minu tulevane töö õpilastega, uus riiklik muusikaõpetuse õppekava, mitmed artiklid ning arutelud seoses faktipõhiste ja teoreetiliste muusikatundidega. Eesti pärimusmuusika osa sisseviimine õppekavasse on alles algusjärgus, seega pidasin vajalikuks uurida õpetajate nägemust selle rakendamisest.Kirje Erikoolide muusikaõpetajate teadlikkus figuurnootide metoodika kasutamisest hariduslike erivajadustega õpilaste muusikaõpetuses(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Aidla, Cathlen; Ristisaar, Signe, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKirje Flöödi algõpetuse põhialused ja enamesinevad vead : bakalaureusetöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2011) Varrak, Kersti; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKirje Grupiõppe metoodilised alused ja nende rakendamise võimalused flöödi algõpetuses : bakalaureusetöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2011) Mäe, Marju; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Gümnaasiumi muusikaõpetajate põhiväljakutsed seoses õppematerjalidega muusikaajaloo õpetamisel üldhariduskooli muusika tunnis kahe kooli näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2020) Teller, Vivia; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKäesoleva töö uurimisprobleemiks oli, millised on muusikaõpetajate põhiväljakutsed seoses õppematerjalide ja õpikutega muusikaajaloo õpetamisel üldhariduskooli muusikatunnis?Töö eesmärgiks püstitasin muusikapedagoogide kitsakskohtade leidmise seoses olemasolevate õppematerjalidega.Kirje Gümnaasiumiõpilaste muusikaliste tegevuste seos õpimotivatsiooniga(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Kaljaspolik, Kärt; Männamaa, Ivar, juhendaja; Medell, Sirje, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Hääleseade koori üldise kõlapildi kujundajana Eesti koorikonkursi "Tuljak" põhjal(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Metsman, Marju; Talvik, Leelo, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Helitehnoloogile vajalikud muusikalised pädevused Eesti interpreetide hinnangul(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2013) Pajupuu, Mihkel; Jussufi, Guldžahon, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. JazzmuusikaKäesoleva töö eesmärgiks oli teada saada, millised muusikalised pädevused on Eesti interpreetide hinnangul helirežissöörile vajalikud. Küsimused olid koostatud nii, et saada arvamused erinevate muusikaliste oskuste kohta, mida on mainitud Kutsestandardis ja mida õpetatakse helitehnoloogidele mõeldud õppekavadel Eesti kõrgkoolidesKirje Ida-Virumaa muusikakoolide solfedžoõpetajad ja nende poolt kasutatavad õppematerjalid 1. - 2. klassini aastatel 2012/2013(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Minyaylo, Margarita; Jussufi, Guldžahon, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Improviseerimisoskuse arendamiseks kasutatavad meetodid Eesti kesk- ja kõrgema astme muusikakoolide rütmimuusika kitarriõppes(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2018) Maaker, Andre; Steinbach, Kadri, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaMinu lõputöö uurib kitarriõppe valdkonda rütmimuusika erialal Eesti kesk- ja kõrgastme muusikakoolides. Nendeks koolideks on G. Otsa nimeline Tallinna Muusikakool, H. Elleri nimeline Tartu Muusikakool, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia ning Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia (TÜ VKA). Antud teemat ajendas mind uurima kolmeaastane töökogemus TÜ VKA-s, kus õpetades olen hakanud otsima ja katsetama meetodeid, mis aitaksid tudengitel luua tugevat baasi kitarril improviseerimisel ja oma helikeele leidmisel, seda eriti jazzmuusika stiilis.Kirje Kalju Kenner: helide looja lugu : bakalaureusetöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2011) Laur-Reilson, Piret; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKirje Kitarriõppe rakendamine põhikooli 3. astmes uuendatud riikliku õppekava kohaselt(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Lohu, Kersti; Jürjendal, Robert, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Klaveri algõpetuse läbiviimise võimalused rühmatöös : bakalaureusetöö(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2011) Kapp, Marika; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKirje Koorijuhtide hinnangud oma hääleprobleemidele Võrumaa näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Võsu, Elise; Ristisaar, Signe, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Kujundava hindamise eelised kokkuvõtva hindamise ees viiuliõppes Nõo Muusikakooli õpilaste ja nende vanemate hinnangul(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Varblane, Marju; Medell, Sirje, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKirje Laste sotsiaalsete oskuste kujundamine muusikaalastes ühistegevustes waldorflasteaias Aruküla waldorflasteaia näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2015) Tinn, Tiina; Jussufi, Guldžahon, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondKirje Laulumängude rakendamine lasteaia muusikatundides viie muusikaõpetaja näitel(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) Nikonorova, Liina; Roose, Celia, juhendaja; Pai, Hedi-Kai, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. KoolimuusikaKirje Lauluõppe mudeli eripära muusikaõpetuses ja kooritöös eesti- ja vene õppekeelega põhikoolides Kiviõli koolide näitel perioodil 2011-2014(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2014) Kurilov, Dmitri; Medell, Sirje, juhendaja; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »