VKKH huvijuht-loovtegevuse õpetaja / kogukonnaharidus ja huvitegevus lõputööd – Student works

Selle kollektsiooni püsiv URIhttps://hdl.handle.net/10062/17556

Sirvi

Viimati lisatud

Nüüd näidatakse 1 - 20 151
  • Kirje
    Eesti kooliõpetajate teadlikkus laste ja noorte depressioonist
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Tasa, Janeli; Männamaa, Ivar, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Üldhariduskoolide noorsootöötajate kohanemine töökohal Viljandi kultuuriakadeemia kogukonnahariduse ja huvitegevuse õppekava tudengite ja vilistlaste näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Rool, Hanna Maria; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Täidesaatvate funktsioonide seos nutiseadmele ja huvitegevusele kulutatud ajaga ühe Eesti põhikooli kolmanda kooliastme näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Reinomägi, Janno; Männamaa, Ivar, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Tegevuskava “Seto aastaring” Setomaa noorsootöö keskuse ja Setomaa valla haridusasutuste koostöös
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Raal, Elis; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Emakeelenädala tähistamine Tartu Raatuse Koolis: eesti keele mitmekesisuse tutvustamine õpilastele
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Ostrat, Aveli; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Protsessdraama kavandamine ja läbiviimine noortele vanuses 13 kuni 16 eluaastat
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Milovanova, Inna; Nielsen, Katrin, juhendaja; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    SPIN-programmi mõju noorte eneseregulatsioonile Pärnu piirkonna näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Meerbach, Ingrid; Luks, Riin, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Draama– ja loovmängu elementidega õppemängude kasutamine kuni kolmeaastaste laste keele ja kõne arendamisel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Mägi, Desiré; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Õpilaste loovuse hindamine Torrance’ testi abil õpetajate kogemuse näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Leesmäe, Helen; Männamaa, Ivar, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Noorte kaasamine kaasavas eelarves, kogemused ja hinnangud Elva valla näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Külaots, Meelis; Rõigas, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    The aim of this study is to analyze the participation of youth in the participatory budgeting of Elva Municipality, highlighting their awareness, motivation, and obstacles. The methodology includes interviews and document analysis
  • Kirje
    Kodukoha looduse ja pärimuse tundmaõppimine algkoolis formaalõpet täiendavate õpiprojektide toel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Kroon, Anari; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    The research problem of the creative-practical thesis is 1.-4. valuing the knowledge and preservation of the nature and traditions of the home place of the students of the classes, which is meagerly supported in the national curriculum of formal education. Educational programs that support learning about the nature and traditions of the area near the school would help to reduce this deficit
  • Kirje
    Praktiline väärtuskasvatuse tööraamat klassijuhatajale
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Poopuu, Grete; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    The aim of this creative-practical final thesis was to create a practical value education workbook based on character education to increase class teachers’ awareness of themselves as character educators and to direct them to analyze their role in it.
  • Kirje
    Draamaringi tegevuse kavandamine ja juhendamine
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2024) Hantson, Grete; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Õpilaste toetamine koolielus osalemisel Viljandi Kaare Kooli näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Tiido, Grete-Brigitte; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Õpilaskodu kasvataja töökava erivajadusega laste arenguvajaduste toetamiseks
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Sõrmus, Terje; Salumäe, Külli, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    Käesoleva loov-praktilise lõputöö eesmärgiks on koostada õpilaskodu kasvataja töökava, mis toetab ühe konkreetse õpilaskodu erivajadusega laste arengut. Viisin läbi fookusgrupi intervjuu kooli töötajatega, et välja selgitada nende arvamus, missugustele õpilaskodu laste vajadustele tuleks rohkem tähelepanu pöörata ning missuguste tegevustega saaks õpilaskodu kasvataja laste arengut täiendavalt toetada. Õpilaskodu laste arvamuse väljaselgitamiseks kasutasin loov-uurimismeetodit, milles osales 12 õpilaskodu last. Töökava on koostatud pilootprojektina rakendamiseks 2023/24 õppeaasta septembrist detsembrini. Võtmesõnad: lapse heaolu ja arenguvajadused, erivajadusega laps, õpilaskodu
  • Kirje
    Põhikooli õpilaste hinnangud seksuaalharidusele ühe kooli näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Solom, Sirli; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
  • Kirje
    Tüdrukute motiveeritus tehnoloogiaringis osalemisel HK Unicorn Squad tehnoloogia-ringi näitel
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Püll, Reelika; Männamaa, Ivar, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli koostada Eccles’i ootuste ja väärtuste teoorial põhinev eestikeelne küsimustik, kontrollida koostatud küsimustiku statistilisi väärtusi ning uurida selle abil 9-12 aastaste tüdrukute motiveeritust mõjutavaid tegureid tehnoloogiaringis osalemisel HK Unicorn Squad (HKUS) tehnoloogiaringis käivate tüdrukute näitel. Lõputöö eesmärgi saavutamiseks püstitati kaks uurimisküsimust ning üks hüpotees. Valim koosnes 23-st 9-12 aastasest huviringis käivast tüdrukust, kelle motivatsiooni mõjutavaid tegureid uuriti 20 küsi-muse ja väite abil. Tüdrukute motiveeritust uurivaid väited oli 12 ning need jagunesid origi-naalküsimustikule tuginedes kolme faktorisse. Küsimustiku statistilisi väärtusi kontrollides ilmnes, et originaalküsimustiku eestindatud versioonis jagunesid väited nelja faktorisse. Tule-mustest ilmnes, et motivatsiooni mõjutavate tegurite osas ei esine gruppide vahel statistiliselt olulisi erinevusi. Huviringiga esmakordselt ning jätkukursusega liitumise põhjuste seost moti-veeritusega saab väita vaid teatud mööndustega. Märksõnad: tehnoloogia, tüdrukud, motivatsioon, huviring
  • Kirje
    Salme Kultuurikeskuse kogukonnaraamatukogu loomisprotsess ja edasine tegevuskava lähtudes kogukonna huvidest
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Põlder, Kaari; Luks, Riin, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    Töö eesmärgiks on Salme Kultuurikeskuse kogukonnaraamatukogu käivitamine ja tegevuskava koostamine selle kestvaks kasutamiseks. Esimeses osas annan teoreetilise ülevaate rahvaraamatukogude eesmärgist ja nende uuenevast rollist, tutvustan alternatiivseid lahendusi traditsioonilistele rahvaraamatukogudele ja hariduslikke võimalusi raamatukogudes. Praktiline osa tutvustab Salme Kultuurikeskuse kogukonnaraamatukogu loomisprotsessi alates ideeskorjest kuni valmimiseni. Kogukonnaliikmete seas läbi viidud uurimuse tulemusena valmib edasine tegevuskava, mis pakub konkreetseid ideid laialdasemaks kasutamiseks.
  • Kirje
    Õpetajate koolitusplaan ettevõtliku õppe läbiviimiseks Põltsamaa Ühisgümnaasiumis
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Paluoja, Ave; Salumäe, Külli, juhendaja; Karuks, Merle, konsultant; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    Käesoleva loov-praktilise lõputöö eesmärgiks on koostada Ettevõtliku Kooli kvaliteeditunnustega kooskõlas olev koolitusplaan Põltsaamaa Ühisgümnaasiumi õpetajatele 2023/24 õppeaastaks, mis toetaks õpetajaid järjepidevalt ja vajaduspõhiselt ettevõtliku õppe läbiviimisel. Andmeid koguti Google Drive´i keskkonnas, mille põhjal analüüsiti Põltsamaa Ühisgümnaasiumi õpetajate koolitusvajadusi vastavalt Ettevõtliku Kooli standardi kvaliteeditunnustele. Koolitusplaan koostati saadud arendusvajaduste tulemuste põhjal 2023/24 õppeaastaks, mis on abivahendiks Põltsamaa Ühisgümnaasiumi arendusjuhile koolitustegevuste planeerimisel. Võtmesõnad: ettevõtlik õpe, haridusprogramm “Ettevõtlik Kool”, professionaalse arengu toetamine
  • Kirje
    Tööturule sisenemiseks ettevalmistava valikkursuse planeerimine ja rakendamine gümnaasiuminoortele
    (TÜ Viljandi kultuuriakadeemia, 2023) Linde, Getter; Grahv, Agda, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus
    Riikliku õppekava järgi on gümnaasiumil kohustus õpilasi teavitada edasiõppimisvõimalustest, anda teadmisi tööturust ja selle hetkeolukorrast ning pakkuda võimalust karjääriteenusteks ja nõustamiseks. Valikõppeainena on gümnaasiumitel võimalus läbi viia karjääriõpetuse ainet, kuid et valikainete süsteem ei eelda kõikide õpilaste jõudmist karjääriõppesse, ei pruugi koolilõpetajatel edukale tööturule sisenemiseks piisavalt teadmisi olla. Probleemile lahenduse leidmiseks otsustasin omapoolse panuse anda tuginedes õpingutele ülikoolis kavandada ja läbi viia gümnaasiumiõpilastele ettevalmistav kursus tööturule sisenemiseks, mis on minu loov-praktilise lõputöö eesmärk. Kursuse sisuks oli elulookirjelduse (CV) koostamine, motivatsiooni- ja kaaskirja kirjutamine ning töövestluseks valmistumine