Sirvi Autor "Duvin, Taavi" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 57
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Arduino kasutamine koos LEGO Mindstorms EV3 robotiga(2015) Uusmaa, Lauri; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Peets, AloKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on luua eestikeelne õppematerjal LEGO Mindstorms EV3 ja Arduino ühendamisest ning kooskasutamisest. Töö sisu on jaotatud kolme peatükki. Esimeses peatükis tutvustatakse Arduino platvormi. Teises peatükis antakse ülevaade LEGO Mindstorms EV3 juhtploki ja Arduino arendusplaadi ühendamisest. Kolmandas peatükis tuuakse viis kasvava raksusastmega ülesannet koos lahenduste ja selgitustega.Kirje Arduino stardikomplekti õppematerjalid(2016) Lubi, Selena; Peets, Alo; Duvin, Taavi; Villems, AnneKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on tutvustada Arduinoga ühilduvate andurite ja lisatarvikute kasutusvõimalusi ning koostada neist huvitavamate kohta eestikeelsed õppematerjalid. Töö on jaotatud kolmeks osaks. Esimeses peatükis antakse ülevaade Arduino platvormist ja stardikomplekti olemusest. Teises peatükis tutvustatakse stardikomplekti komponentide kasutusvõimalusi ning koostatakse juhend arenduskeskkonna seadistamiseks. Töö kolmandas osas selgitatakse andurite praktilist kasutamist 10 kasvava raskusastmega näidisprojekti abil.Kirje Digitaalandurite multiplekser LEGO MINDSTORMS NXT-le(Tartu Ülikool, 2012) Sarapuu, Kaspar; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutEsimeses peatükis antakse ülevaade multiplekseri, kui mõiste olemusest. Põhjendatakse multiplekseri vajalikkus. Tuuakse välja põhilised multiplekserite liigid ja tööpõhimõtte ja kasutatud tehnoloogia järgi ja kirjeldatakse eri liiki multiplekserite toimimise loogikat. Teine peatükk annab ülevaate firma mindsensors.com poolt toodetud LEGO MINDSTORMS NXT robotiga kasutamiseks mõeldud digitaalandurite multiplekserist SPLIT-Nx-v2. Tuuakse välja, milleks on antud seade mõeldud ja milliste anduritega saab seda kasutada. Kirjeldatakse ära seadme tööpõhimõte ja tähtsamad omadused. Räägitakse kuidas seaded roboti külge installeerida ja millised on kasutamisega seotud piirangud. Samuti antakse juhiseid multiplekseri kasutamiseks NXT-G programmeerimise keskkonnas. Kolmandas pealkirjas on näiteülesanded ja võimalikud lahendused roboti ja multiplekseri rakendamiseks. Ülesannete suund on aidata lahendajal õppida multiplekserit kasutama ja täiendada oskusi. Ülesannete eesmärk on anda õppejõududele materjali, mida õpilastele multiplekserit tutvustades. Samuti eeskuju õppejõududele oma ülesannete koostamiseks.Kirje FIRST LEGO League Eesti haldussüsteem(Tartu Ülikool, 2013) Hendrikson, Sven; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesolev magistritöö koosneb kolmest osast. Töö esimeses osas anti ülevaade FIRST LEGO League robootikakonkursi olemusest ja eripäradest võrreldes teiste robootikakonkursidega. Tegemist on hooajapõhise konkursiga, mille turniire korraldatakse lisaks muudele riikidele ka Eestis. Turniirid koosnevad kolmest osast: robotimängust, hindamisest ja põhiväärtustest. Eestis on FIRST LEGO League turniire korraldatud alates 2011 aasta sügisest. Üha suurenev osalejate arv muudab turniiride korraldamist üha keerukamas. Seetõttu on FIRST LEGO League Eesti turniirikorraldajatel tekkinud vajadus veebipõhise turniirihaldussüsteemi järele. Antud magistritöö eesmärgiks oligi veebipõhise FIRST LEGO League Eesti turniirihaldussüsteemi kavandamine ja prototüübi realiseerimine. Töö teises osas kirjeldatakse loodava haldussüsteemi nõudeid. Süsteemi nõuete väljatöötamisel olid abiks turniiride korraldajad ja osalevate meeskondade juhendajad. Lisaks antakse ülevaade süsteemi arenduseks kasutatud tehnoloogiatest. Eraldi tuuakse välja HMVC arhitektuuri kirjeldus ja selle kasutamise põhjused prototüübi realiseerimisel. Töö kolmas osa annab ülevaate valminud veebipõhise haldusüsteemi prototüübist. Prototüüp võimaldab juhendajatel oma meeskonda turniiridele registreerida ja saavutatud tulemusi vaadata. Turniiri korraldajatel on võimalik korraldatavaid turniire hallata, sealhulgas veebipõhiselt meeskondi hinnata ja robotimängu tulemusi salvestada. Välja on toodud süsteemi loomiseks kasutatud andmebaasimudel ja lahti on seletatud valminud rakenduse erinevad moodulid. Eraldi on kirja pandud prototüübi võimalikud edasiarendused, sealhulgas need arendused, mis oleks kindlasti vajalikud lõpliku haldussüsteemi realiseerimisel. Kokkuvõtteks võib öelda, et tööle seatud eesmärgid said täidetud. Valminud prototüüp loob head eeldused FIRST LEGO League turniirihaldussüsteemi väljatöötamiseks.Kirje Helivaljuse mõõtja(Tartu Ülikool, 2013) Kozina, Angelina; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli luua põhjalik eestikeelne õppevahend firma Vernier helivaljuse mõõtja kasutamiseks koos NXT komplektiga, mida õpetajad ja õpilased saavad kasutada füüsika tundides või robootika ringides. Töö loomisel jälgiti struktuuri, mida kasutatakse sarnaste tööde puhul. Töö koosneb kolmest peatükist. Esimeses andi ülevaade heli omadustele, toodi välja olulisemaid mõisteid. Teises peatükis tutvustati Vernier’i helivaljuse mõõtjat, tema omadusi ja kasutamisvõimalusi. Lisaks tehti sissejuhatust NXT-G programmeerimiskeskkonda - tutvustati olulisemaid funktsioone selleks, et kolmanda peatükki ülesandeid oleks lihtsam lahendada. Kolmanda peatükki ülesannetele on erineva raskusastmega, mis on mõeldud NXT komplekti ja anduriga tutvumiseks. Iga ülesanne loomisel kasutati ühtset malli: • Ülesanne tase • Ülesanne eesmärk • Ülesanne lahendamiseks olulised vahendid • Ülesanne püstitus • Võimalik lahendus • Võimalikud probleemid. Õppematerjali loomisel arvestati sellega, et nii õpetajal kui ka õpilasel võib täielikult puududa programmeerimisoskused, seega iga funktsiooni ja ka ülesanne lahendust üritati põhjalikult ära seletada. Antud materjali põhjal võib koostada uusi ja raskemaid ülesandeid, mida võib luua antud töös kirjeldatud ülesannete kombineerimisel.Kirje Helivaljuse mõõtja(2014) Kozina, Angelina; Villems, Anne; Duvin, TaaviAntud bakalaureusetöö eesmärgiks on anda õpetajatele ning õpilastele põhjalik eestikeelne kasutusjuhend firma Vernier poolt toodetud helianduri kohta ning tutvustada anduri kasutamisvõimalusi koos LEGO Mindstorms komplektiga. Töö on koostatud kolmes peatükis. Esimeses peatükis iseloomustatakse heli ja kirjeldatakse heli mõisteid andmaks lugejale ülevaate heli omadustest. Teises peatükis kirjeldatakse ja lahatakse Vernier'i helivaljuse mõõtjat ja tema tööpõhimõtteid. Kolmandas peatükis on toodud helivaljuse mõõtjale mõeldud ülesanded koos kirjeldustega ja võimalike lahendustega.Kirje Infosüsteem materjalide haldamiseks RAJU keskusele(Tartu Ülikool, 2011) Suvorov, Martin; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli luua infosüsteem, mis haldaks RAJU keskuse poolt loodud LEGO MINDSTORMS NXT robotite ja neile mõeldud andurite õppematerjale ning töölehti. Materjalide loomine ja jagamine peaks olema võimalikult lihtne. Infosüsteemi kasutajateks on Kooliroboti projektiga liitunud koolid. Õpetaja staatuses kasutajad saavad tutvuda uute andurite ja nende võimalustega. Samuti saavad nad koostada uusi ülesandeid, mida on võimalik mugavalt jagada oma õpilastele. Lõputöö tekstiline osa esitab infosüsteemi analüüsi, kirjeldades erinevaid nõudeid, struktuuri ja ehitust. Viimane peatükk sisaldab süsteemi paigaldamisjuhendit. Süsteem ise on arendatud PHP keeles ja arendatud vabavaralise, väikse ja kiire CodeIgniter MVC (mudel-vaade-kontroller) raamistiku peale. Kasutajaliidese mugavamaks muutmiseks on kasutatud valdavalt JavaScripti teeki jQuery, vaid õppematerjalide üleslaadimisel tuli kasutada Uploadify pistikprogrammi, mis baseerub osaliselt Flash peal. Süsteem on sisuliselt valmis kasutamiseks, kuid enne selle kasutuselevõttu oleks kasulik lasta mõnel disaineril luua süsteemile sobiv kujundus, mis vastaks lehe sisule ja jätaks professionaalse mulje. Eelnevalt polnud sarnast süsteemi kasutuses ja programmerimist tuli alustada tühjalt kohalt. Samuti osutus mitmete pistikprogrammide integreerimine antud raamistikuga ootamatult keeruliseks, mistõttu tuli teha mitmeid kompromisse. Põhifunktsionaalsus on töökorras, kuid kahjuks jäi aega puudu põhjalikuks testimiseks. Seepärast soovitaks enne päriskasutajate lisamist läbi teha ka korralik testimise tsükkel. Järgmise sammuna tuleks tutvustada infosüsteemi koolidele ja suunata neid seda kasutama. Mida rohkem on süsteemis kasutajaid, seda rohkem loovad nad uusi materjale ja töölehti, mida teised kasutajad saavad uurida. Sellega aga tõuseb loodetavasti üldine robootika tase ja populaarsus.Kirje Juhtmevaba iselaadiva Arduino roboti ehitamine(2016) Kelder, Triinu Liis; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Peets, AloKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on kirjeldada, kuidas ehitada Arduino robotit, mis tuvastab aku tühjenemise ning liigub laadimispunkti, kus robot hakkab laadima juhtmevabalt. Töö esimeses peatükis tutvustatakse Arduino platvormi. Teises peatükis kirjeldatakse aku tühjenemise tuvastamist. Kolmandas peatükis antakse ülevaade juhtmevabast laadimisest. Neljandas peatükis selgitatakse, kuidas jõuab robot laadimispunkti. Viiendas peatükis antakse ülevaade töö tulemustest.Kirje Kvaliteetse mitmetasemelise e-kursuse loomine robootika näitel(Tartu Ülikool, 2011) Elbrecht, Rudolf; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva magistritöö peamiseks eesmärgiks oli luua kvaliteetne mitmetasemeline robootikateemaline e-kursus olemasoleva e-kursuse baasil. Töös uuriti esmalt kvaliteetsete e-kursuste loomise probleeme, misjärel anti ülevaade olemasolevast e-kursusest. Seejuures viidi läbi põhjalik analüüs selgitamaks välja olemasoleva e-kursuse puudujääke ja probleeme. Analüüsi käigus jõuti tõdemusele, et olemasolev kursus sisaldab puudujääke nii sisulises kui ka tehnilises pooles ega vasta suures osas kvaliteedinõuetele [6]. Analüüsi tulemustest lähtuvalt, defineeriti enne uue kursuse loomist täpsed nõuded ja selgitati välja vajadused, mida uus kursus rahuldama peab. Kursuse loomise protsessi raames uuriti ka erinevaid Moodle’i vahendeid õppematerjalide esitamiseks ja kursuse korraldamiseks ning anti ülevaade mitmetasemelise kursuse loomise võimalustest Moodle keskkonda. Töö tulemusena valmis õpikeskkonda Moodle LEGO MINDSTORMS NXT kursus, mis on korraga kasutatav erinevate sihtrühmade poolt ning mille loomisel on täielikult järgitud e-õppe kvaliteedinõudeid. Töö lisadena valmisid ka kursusele materjalide lisamise juhendid. Lisaks on tööga kaasas näited endise ning uue e-kursuse hinnatavatest ülesannetest ning käesoleva magistritöö autori poolt väljapakutud LEGO MINDSTORMS NXT algkursuse ajakava.Kirje LEGO Mindstorms EV3 ja NXT komplektiga ühilduv Vernier’ anemometer(2015) Tiik, Silver; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Peets, AloKäesoleva bakalaureusetöö eesmärk on luua eestikeelne õppematerjal õpetajatele ning õpilastele, mis toimib kasutusjuhendina firma LEGO Mindstorms NXT ja EV3’ga ühilduvale Vernier’ anemomeetrile. Töö koosneb sissejuhatusest ja kolmest osast. Esimeses osas antakse ülevaade tuulest, kui füüsikalist nähtusest, tutvustatakse anemomeetrite ajalugu ja kirjeldatakse tänapäeval kasutatavate anemomeetrite tööpõhimõtteid. Teises osas tutvustatakse firma Vernier poolt loodud anemomeetrit ning kirjeldatakse selle ühilduvust ja kasutamist LEGO Mindstorms NXT ja EV3 baaskomplektiga. Kolmandas osas esitatakse erineva raskustasemega ülesanded, mida saab anemomeetriga lahendada ja nende ülesannete näidislahendused.Kirje LEGO Mindstorms EV3 ja NXT ristkasutus(2014) Käomägi, Ranno; Villems, Anne; Duvin, TaaviKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on luua Kooliroboti projektiga seoses läbiviidava õpetajakoolituse tarvis eestikeelne õppematerjal. Töö on abistavaks ja suunavaks materjaliks LEGO Mindstorms robootikakomplektide ostmisel. Töö koosneb kolmest peatükist, millest esimeses tutvustatakse LEGO ettevõtet ning LEGO Mindstorms robotikomplekte. Teises peatükis tuuakse välja LEGO Mindstorms versioonide NXT ja EV3 komponentide omavaheline ühilduvus. Kolmandas peatükis tuuakse välja põnevamad seisukohad intervjuust robootikaringide juhendaja Taavi Duviniga.Kirje LEGO Mindstorms EV3 komplektiga ühilduv kompassandur(2015) Mazko, Silver; Duvin, Taavi; Villems, Anne; Peets, AloKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on koostada eestikeelne õppematerjal LEGO Mindstorms NXT ja EV3’ga ühilduvale firma Dexter Industries poolt loodud kompassandurile. Andurit saab kasutada LEGO Mindstorms roboti juhtimiseks maa magnetvälja suhtes. Töö koosneb kolmest osast. Esimeses osas tutvustatakse erinevaid tüüpe kompasse, selgitatakse magnetkompasside tööpõhimõte ning antakse ülevaade magnetomeetritest. Teises osas tutvustatakse firma Dexter Industries poolt toodetud kompassandurit ning selgitatakse selle kasutamist koos LEGO Mindstorms EV3 komplektiga ja selle programmeerimist EV3 arenduskeskkonnas. Kolmandas osas on esitatud kompassandurile erineva raskustasemega ülesanded koos lahendustega.Kirje LEGO Mindstorms EV3 näitel muusikaplaadi mängija ehitamine(2016) Sulg, Meelis; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Peets, AloKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on tutvustada EV3 mittestandartset võimekust ja pakkuda huvitavat tegevust edasijõudnud LEGO Mindstorms kasutajale. Töö teiseks eesmärgiks on luua demorobot töö esimese eesmärgi saavutamiseks. Töö esimeses peatükis kirjeldatakse LEGO Mindstorms EV3 komplekti ning programmeerimist. Teises peatükis antakse ülevaade töö raames loodud demorobotile „LEGO muusikaplaadi mängija“.Kirje LEGO Mindstorms EV3 roboti kasutamine EV3 infrapunamajakaga(2015) Rinken, Priit; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Peets, AloKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on luua õppematerjal ja ülesannete kogu õpetajatele ja õpilastele LEGO Mindstorms EV3 roboti ja infrapunamajaka kasutamise kohta. Töö on jaotatud kolmeks peatükiks. Esimeses peatükis antakse ülevaade infrapunavalgusest kui nähtusest ja selle kasutusaladest. Teises peatükis tutvustatakse riist- ja tarkvara, mida läheb vaja EV3 roboti ja infrapunamajakaga töötamiseks. Tutvustatakse LEGO Mindstorms EV3 juhtplokki, infrapunasensorit, infrapunamajakat ja graafilist programmeerimiskeskkonda. Kolmandas peatükis pakutakse välja erineva raskusastmega ülesandeid, mis on seotud EV3 infrapunasensori ja majakaga.Kirje LEGO Mindstorms EV3 WiFi kasutamine(2014) Toomik, Marjo; Villems, Anne; Duvin, TaaviKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on luua põhjalik õppematerjal õpetajatele ja õpilastele LEGO Mindstorms EV3 WiFi kasutamise kohta. Töö koosneb kolmest peatükist. Esimeses peatükis käsitletakse WiFi mõistet ja selle kasutusalasid. Selgitatakse traadita kohtvõrgu turvalisust ning võrgu loomist. Teises osas antakse ülevaade Edimax EW-7811UN ja NetGear WNA1100 WiFi adapterite ja neid tootvate firmade kohta. Katsetatakse adapterite ühilduvust EV3 robotiga ja roboti WiFi võrguga ühendamist. Kolmandas osas käsitletakse uurimuse käigus tekkinud tähelepanekuid ning esitatakse kaks erineva raskusastmega ülesannet, mis on seotud LEGO Mindstorms EV3 WiFi kasutamisega.Kirje LEGO MINDSTORMS NTX robootikakomplektiga ühilduva jõuanduri tutvustus ja ülesanded(Tartu Ülikool, 2011) Kiik, Arvi; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli eestikeelse õppematerjali koostamine tutvustamaks USA firma Vernier poolt toodetud jõuandurit, mida saab kasutada tulevikus koolides õppematerjali koostamisel ning huvitavamaks muutmisel. Kuna antud jõuandur on ühilduv spetsiaalse vaheliidese abil LEGO MINDSTORMS NXT õpikomplektis asuva NXT juhtplokiga, siis sobib antud töö materjal hästi kasutamiseks nii füüsika, robootika tundidesse kui ka robootika ringidesse. Esimene peatükk andis ülevaate jõust ja selle olemusest looduses. Selgitasin lahti jõu leidmise valemi ning mõõtühiku. Kuna anduri kasutamisega tuli töösse palju uusi termineid ja mõisteid, siis selgitasin ka neid. Peatüki lõpuosas andsin ülevaate jõuanduri ehituspõhimõttest. Teises peatükis keskendusin konkreetselt Vernier jõuandurile. Kirjeldasin selle tööpõhimõtet, kasutamise võimalusi, kaasasolevaid komponente ja programmeerimist LEGO MINDSTORMS Education NXT v2.0 keskkonnas. Viimane peatükk sisaldab endas kolme erineva raskusastmega ülesandeid, mida eelnevalt omandatud materjali põhjal lahendada saab. Kolm esimest ülesannet võimaldavad läbi viia lihtsaid, kuid näitlikke ja huvitavaid katseid ning sobivad seetõttu rohkem füüsika- ja ringitundidesse. Neljas ja viies ülesanne sobivad rohkem informaatika tundidesse, kuna neis kasutatakse programmeerimisel ka keerulisemaid loogika elemente.Kirje LEGO MINDSTORMS NXT Compatible Vernier Light Sensor(Tartu Ülikool, 2011) Ankur, Indrek; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutBakalaureusetöö käsitleb Vernier’ valguse andurit ja tutvustab selle kasutamise võimalusi LEGO MINDSTORMS NXT komplektiga. Sissejuhatuseks annab ülevaate anduriga seotud nähtusest – valgusest ja valgusallikatest. Seejärel tutvustab andurit ennast, selle tööpõhimõtet ja võimalusi. Järgnevad juhendid anduri ühendamiseks ja programmeerimiseks NXTga. Lõpuks ka ülesanded, mis tutvustavad anduri kasutamise võimalusi. Ülesanded on erinevate raskusastmetega ning igaühest on pakutud ka keerulisem variant.Kirje LEGO MINDSTORMS NXT ja gaasilise hapniku andur(Tartu Ülikool, 2011) Suitsev, Sten; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutAntud bakalaureusetöö eesmärgiks on luua LEGO MINDSTORMS NXT komplektiga ühilduvale gaasilise hapniku andurile eestikeelne kasutusjuhend ja kolm näidisülesannet. Valminud materjale hakatakse kasutama erinevates eesti koolides, mis on liitunud Kooliroboti projektiga, õppematerjalidena. Näidisülesanded ei sea kindlat piiri, millises õppeaines peaks neid kasutama.Kirje LEGO MINDSTORMS NXT ja Vernier infrapuna termomeeter(Tartu Ülikool, 2011) Rasva, Kaarel; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli tutvustada Vernier infrapuna termomeetrit, luua selle kohta eestikeelsed materjalid ning välja selgitada anduri programmeerimis- ja kasutusvõimalused NXT-G programmeerimiskeskkonnas. Lisaks oli eesmärgiks koostada kolm erineva raskusastmega ülesannet anduriga tutvumiseks.Kirje LEGO Mindstorms NXT juhtimine mobiilsete seadmetega(Tartu Ülikool, 2013) Kiik, Andres; Villems, Anne; Duvin, Taavi; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli luua ülevaatlik õppematerjal LEGO Mindstorms NXT roboti juhtimisest mobiilsete seadmetega, täpsemalt Android mobiilsel platvormil seadmetega. Õppematerjali koostamisel on arvestatud, et selle sihtgrupiks on põhi- ja keskkooli õpilased, peamiselt huviringidest, ning õppematerjali eesmärgiks on tõsta LEGO Mindstorms NXT roboti kasutamist koolides, andes robotile rohkem rakendusvõimalusi, kasutades selleks mobiilseid seadmeid, mida enamus õpilasi omab. Töö jaguneb kolmeks osaks. Esimeses osas tutvustatakse lugejale LEGO Mindstorms NXT robootikakomplekti: antakse täpne ülevaade komplekti kuuluvatest detailidest. Esimese osa teises peatükis viiakse lugeja kurssi mobiilsete seadmete arenguga ja tutvustatakse põhjalikumalt mobiilset platvormi Android ning sellega seonduvaid termineid. Teine osa hõlmab endas kümne NXT roboti kaugjuhtimiseks mõeldud rakenduse ülevaadet. Rakendused on valitud Google Play’st populaarsuse alusel. Ülevaate andmisel lähtutakse ühest kindlast mallist, mis sisaldab endas informatsiooni rakenduse funktsioonide, paigaldamise ja kasutamise kohta ning samuti leiab sealt selle, mis Android versioonist rakendust toetatud on ja kokkuvõtliku osa, kus käsitletakse rakenduse plusse ja miinuseid ning seda, milliste ülesannete lahendamiseks rakendus sobilik on. Juhendid hõlmavad endas ka kuvatõmmiseid, mis annab lugejale visuaalse ettekujutuse rakendusest. Kolmas osa koosneb viiest ülesandest, mis on seotud NXT robotiga ning mille lahenduse leidmisel tuleb kasutada teises osas dokumenteeritud rakendusi. Ülesanded annavad suurepärase võimaluse juhendajatele testida rakendusi ning saada tegelik ülevaade sellest, mida kõike on võimalik nendega teha. Bakalaureusetöö raames õppematerjali loomine oli küll kohati keeruline, kuna raske on keerulisi asju lihtsasti kirja panna, kuid teema oli minu jaoks huvipakkuv ja praktiline osa tööst lisas põnevust.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »